piątek, 18 kwietnia 2014

Z miłości do kotów



Zawsze fascynowały mnie koty. Od najmłodszych lat wyobrażałam sobie siebie jako panią weterynarz na dzikiej sawannie, leczyłabym lwy i się z nimi zaprzyjaźniała. Z dziecięcego marzenia pozostała właśnie ta przyjaźń. W listopadzie 2013 roku adoptowaliśmy (wraz ze współlokatorami) cudownego kociego malucha, który na naszych oczach rósł, zmieniał się, trenował nowe sztuczki i uczył się kocio-ludzkiej miłości. Dziś ma 8 miesięcy, wciąż nie przestaje nas zaskakiwać i wymaga od nas ciągłego doskonalenia się w opiece nad kotami.
Kocia miłość jest wyjątkowa i chociaż ogólnie uwielbiam zwierzaki, koty są moimi faworytami i właśnie dlatego postanowiłam prowadzić bloga/stronę dla wszystkich, którzy koty mieli, mają, mieć będą, którzy kochają je tak jak ja. Powstaje ona również dla tych, którzy kotów nie lubią, polubić nie mieli okazji i którzy chcieliby się o nich dowiedzieć czegoś więcej.
Mam nadzieję, że fani kocich wąsów znajdą tu coś dla siebie, a koci sceptycy poznają te czworonogi trochę lepiej.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML